StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sponsrad video- Apolloguden frontar Apolloresor till paradiset Karibien

Frureinhold.se / 29 Augusti, 2013 - 15:33 / Resor

Vi älskar att resa, vi försöker varje år att komma iväg minst 2 gånger, en gång på vintern och en gång på sommaren. Nu var vi i spanien detta året och tanken fram igenom är att åka till karibien igen. Vi var i mexico 2010 och trivdes hur bra som helst. Dock reste vi lite hur som helst då, planerade flyg och hotel separat och brydde oss inte direkt om vi fick vänta ngr timmar på ngn flygplats. Detta kommer vi få tänka på extra mycket nästa gång vi åker då vi har lilla hailey med oss. Jag vill helt klart över till karibien igen, vilken del vet jag inte. Kanske att vi åker till miami och tar turer över till cuba eller nedåt. Vi får se, men en långresa måste kommer förr eller senare. I den nya filmen från charterföretaget Apollo visar Apolloguden oss hur man har det easy-going i Karibien. Inte helt dumt och apollo har vi åkt med förut, eller allafall så har jag det när jag var mindre, inte varit missnöjd !
 
Gud vad man saknar det turkosa vattnet och det vackra maya templen ! Översta bilden är tagen från tulum !
 
/ Sponsrat inlägg
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: