StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

mur och gång

Frureinhold.se / 29 Augusti, 2013 - 17:59 / Vardagen

Vi håller på att bygga mur nu och har även planer på att lägga nya platter vid entren. När vi ändå håller på kan i lika gärna börja fundera på hur vi vill ha det den sista biten. Vi har lite fler stenar som vi behöver köpa till rabatten och det kommer vi köpa i helgen. Sen är det bara att invänta vinterblommorna och dekorera. Jag vill även fixa lite med belysning, finns så många inspirationssidor bland annat stenbolaget.se. Oftast åker man till de närmaste stora varuhusen, men på nätet kan man hitta riktiga guldkorn och inspirationen blir på topp. Vi skall även renovera badrummet uppe i höst/vinter om ekonomin tillåter och även det kan man hitta inspiration om på dn sidan. Jag vill ha sånt svart glittrigt golv, dock tror jag inte att jag vill köpa det till gästtoaletten. Men någon gång skall jag ha det, så jäkla fiiiint :) Något som fler borde dekorera med är sten, små eller stora spelar ingen roll. Istället för jord kör man på vita stenar. Det kommer vi att göra och jag tror det blir lika bra som jag har en vision i huvudet :) 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: