StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Molly Bracken

Frureinhold.se / 14 Augusti, 2013 - 16:48 / Shopping

Ett märke som jag bloggat om förut är molly bracken, jag kan inte låta bli att bli lite kär. Sådär mysigt höstiga kläder och nu har de även uppdaterat sin kollektion på zalando.se. Jag är som sagt sugen på att göra en dunder beställning med både det ena och det andra. Men nej inte än, kommer nog skriva om det flera gånger under hela augusti. Det måste bli september innan jag börjar shoppa, annars kommer jag ångra mig. Men som sagt, Molly Bracken kommer jag nog klicka hem ngt ifrån. Jag blev helt såld på den mintgröna tröjan med en rosett på, även den koftan ovanför är såå fin, ja ni hör, hur skall jag kunna välja ?! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: