StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Loppisfynda och morgonträning

Frureinhold.se / 14 Augusti, 2013 - 15:32 / Vardagen

Nu är vi inne efter att ha varit ute på en cykeltur runt munkgärde. Fasiken vad jag måste börja konditionträna mera, cyklade rundan på ca 10 minuter, lite drygt 3 km och visst att det är mkt backar, men jag var heeeelt död. NJöt verkligen när nerförsbackarna kom haha, även om jag trampade då med. Var ute för att möta en tjej som skulle sälja sina skor och hon var lite försenad därav en turbo runda :p Hailey och jag började även dagen idag i stallet, alltid lika mysigt att mötas upp där ute med kaffe och lite frukt. Longerade Carisma som var lika fin som vanligt och madde longerade gullan. Efter stallet åkte vi och köpte sallad på bettans salladsbar innan vi åkte hem och gottade ner oss i soffan. 
 
Annars händer det itne mkt mer idag, skall komma på ngt att laga till middag och sen kanske ta ännu en tur med cykeln i kväll.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: