StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Inredning

Frureinhold.se / 29 Augusti, 2013 - 14:17 / Hailey

Som ni alla vet håller jag på att kolla på lite ny inredning till haileys rum. Tanken är att handla lite inför hennes 2 års dag och inreda medans hon sover och på hennes dag vaknar hon upp till massa roliga leksaker och dekorationer :) Jag har kollat runt lite på nätet för att hitta just det som jag vill ha, lite rosa, beige, grått. Ett riktigt tjejrum men med en liten touch av annat :) Jag har googlat runt och kom in på barnrummet.se. Många sidor idag är väldigt lika varandra och de har ungefär samma produkter, men jag tycker ändå att barnrummet hade lite annat. Bland annat den supercoola blixten mcqueen sängen som jag tror hailey hade älskat. Nu blir det inte en sån denna gången, men så roligt att hitta inspiration. Sen hittade jag sånna wallsticks som man sätter upp på hela väggen som bilder ett coolt landskap. Nu har hailey redan en fin fondtapet, men ändå, väldigt fint :) Jag klickade hem lite smått och gott som jag tror att hon kommer gilla, gå gärna in och kika, de har snabb leverans och alltid trygg handel ! 
Ur gulligt verkligen, nästan så jag själv hade velat ha det så i mitt rum :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: