StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

höstsko

Frureinhold.se / 13 Augusti, 2013 - 09:16 / Vardagen

Jag satt igår och letar efter lite härliga höstskor, jag halkade in på dessa och blev helt såld. Egentligen har jag hittat andra som jag gillar mer, men kunde inte släppa dessa :p Dock skall jag inte köpa några skor än, det får vänta liiiiite mer :) Har även hittat massa fina goa tröjor men även dom får vänta lite till. Kan inte lämna ifrån mig sommaren riktigt än, trots att värmen lämnat oss och den goa friska kylan är på ingång. Tänk vilken sommar asså, jag säger det igen :) wow ! Robin undrade om vi inte skulle ta en resa till vintern också, typ canarie öarna, bara få ett avbrott i vintern. Jag hade gääärna gjort det, innan c uppsatsen startar. Vi får se hur tiden ser ut, men kanske runt våran 5 års dag. 
Jag skulle vilja åka till puerto rico, någon som varit där?
Visst var de fina :)) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: