StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

höstfärger

Frureinhold.se / 13 Augusti, 2013 - 13:13 / Vardagen

Jag lovade mig själv igår att inte prata mer om hösten, men det är såklart svårt. Även idag är det svalare, på vissa ställen åskar det och på vissa ställen sol. Jag har haft fullt upp hela morgonen med att städa, plocka, greja osv. Idag bestämde jag mig för att bära upp endel leksaker som varit i vardagsrummet till övervåningen in på haileys rum. Hon går så bra i trappan nu att hon lika gärna kan gå dit upp för att leka än att ha allt här. Sitter i ständiga fundergingar i hur jag vill ha det här hemma, med färgkoder etc. Jag älskar det vita ljusa men vill ändå flasha till det med lite färgklickar. Jag måste köpa lite nya mattor, det är så opraktiskt med mattor i ett hem bestående av hund. Men just nu är det alldeles för lite mattor. Behöver 3-4 st uppe och minst 1 till här nere. Haileys rum skall få en renovering också så snart vi är helt klara ute. Det blir ett sista ryck där nu innan hösten kommer. När man har hus är det ett enda pillande hela tiden känns det som, man blir liksom aldrig helt klar, utan hittar hela tiden nya saker att greja med. 
 
Jag har även börjar förbereda mitt hår inför hösten. Det nyanseras mörkare med röda toner, hela sommaren har jag egentligen haft lite röda toner men skall mörka ner det lite extra nu inför hösten. Det känns som rött hör kommer vara it hösten 2013, både johanna och camilla har rött i olika nyanser och likaså jag med en liten ombreton :) Kanske skall köra med ombreväggar ;) haha vilken grej i såfall. Idag är det fullt upp resten av dagen insåg jag nu med, skall till läkaren kl 16.00, sen hämta vagnen på lackverkstaden (bilen skall bli fri från repor) sen skall jag möta en tjej och köpa ett smyckesträd :p pjuu ingen vila här inte. Får se vad läkaren säger idag med, hoppet har inte lämnat mig riktigt än, har världens bästa läkare nere på centrumpraktiken !! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: