StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Hopp och skutt

Frureinhold.se / 08 Augusti, 2013 - 14:16 / Vardagen

sitter åter igen och kollar på presenter till lilla Hailey, hon vill ju ha en cykel också, hittade en rosa fin på xxl för ett bra pris :) dock fanns det ingen korg fram och det måste hon ju ha, men hittade en som man kan köpa löst och sätta på :) Var även på tre hästar förut med madde och kollade på ridhjälm, hailey kunde ju inte hantera alla hästsaker som fanns överallt pluss att hon var super trött. Detta resulterade i full fart genom hela butiken haha :p Vi började dagen i stallet idag och hjälpte madde som hoppade carisma, det gick hur bra som helst så nu är de taggade inför helgen. Åker med på lördag ner till åby travbana och agerar stöd och coach. 
 
Haileybus somnade som en stock väl hemma och jag sitter i vanlig ordning i soffan och bara myser. När hon vaknat åker vi ner till uffar som ligger kvar på sjukhuset och tar med oss lite fika. Uch tycker så synd om honom som är ensam nu efter mormor och att han inte mår bra :( Jag vill inte bli gammal. Har deras bröllopskort i vardagsrummet och gud vad de var vackra som unga, morfar var ett riktigt kap. Han var även med i andra världskriget vilket jag älskar att få höra hans historier. Jag har alltid tyckt väldigt mkt om min morfar och det känns verkligen när man ser hur gammal han börjat bli. Ibland önskar jag att jag var en vampyr som levde föralltid. KÄnner mig lite lätt serieskadad haha :p
 
Tror jag skall köpa detta till madde ;) då bryter hon ihop, haha !
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: