StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Have2have

Frureinhold.se / 30 Augusti, 2013 - 12:00 / Shopping

Tidsinställt inlägg
Jag är ju lite av en skoälskare, hade jag kunnat hade jag nog nya skor varje månad. Nu måste man ju prioritera annat också, men det betyder inte att jag kan kolla och inspireras. En bekant till mig handlar väldigt ofta på bubbelroom, jag har varit dåligt inne på deras sida. Men idag tog jag mig en titt och blev helt förälskad i de flesta skorna ifrån märket have2have, vet att många bloggerskor har skrivit om just dom skorna. Jag skrållade runt lite och hittade nästan för många favoriter. Jag kommer i vilket fall som helst kika lite extra på de skorna nedan. Så himla snyggt med gråa skor och de bruna var ju verkligen läckra med de fina detaljerna. Jag skulle även vilja ha ett par nya lite högre boots, ni hör ju själva vilken besatthet jag har utav skor :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: