StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Eftermiddag

Frureinhold.se / 19 Augusti, 2013 - 20:14 / Vardagen

Nu går hailey och lägger sig och jag sätter mig här för att knåpa ihop ett litet kvällsinlägg. Dagen har swishat fram idag. Vi var riktigt sega i morse och kom inte iväg till johannas stall föränn 10.30. Men iväg kom vi och det var mysigt att spendera förmiddagen ihop med johanna och mira. Vi passade även på att käka lunch på tant rut innan vi åkte hem för att sova middag. Jag såg även att på ale torg har de nille, så in där och handlade massa inför haileys kommande kalas. Hon fick välja servetter och det blev mimmi och blixten ; ) Sen var det väldigt viktigt med rosa glitter med, undra om hon inte blir en rallybrud ändå med en rosa bil :D hon får åka med mickans kille som kör rally, as grymma är dom :D
 
Jag och hailey tog oss allafall en tur ner till kungälv efter vilan för att hitta ngt litet till vår dag och även köpa lite piller på hälsokosten :) ner till kungälv är en fröjd att cykla, men hem ?! jäklar vad jag fick trampa, helt sjukt :) Men upp kom vi och det kändes oerhört gott efteråt. Robin köpte med sig bakelser från svarta katten som vi mumsade efter middagen :) Det såg ut att bli en regnig eftermiddag men icke, solen skiner så fint och en kvällspromis blev det även här hemma. Hailey pratar så mkt nu att jag häpnar för varje gång. Hon härmar och babblar om vartannat :P
 
Nu blir det film och mys med min man :D <3 btw så lägger jag in en låt här som robin spelade första gången vi sågs efter gymnasiet <3 det var där och då han fick mig på fall !
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: