StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Bröllopsdag

Frureinhold.se / 19 Augusti, 2013 - 14:06 / Vardagen

Idag är det två år sedan jag och robin blev man och hustru. Vi bestämde oss på sommaren för 2 år sedan att vi ville vara gifta till den dagen hailey skulle komma. Hon var beräknad till 11 sep så den 19 aug var vi i rådhuset och sa ja till varandra. Det var mycket mer romantiskt än vad jag hade trott. Vi skall ju gifta oss igen, nästan gång det är den 19 aug (2017). Men jag minns att jag tänkte under tiden vi stod där i det fina rummet i rådhuset i uddevalla att nä jag behöver inte göra detta igen. Sån kärlek som fanns i rummet just då var helt obeskrivlig, när mannen frågade om jag ville bli robins förallt, inte för en sekund att jag tvekade. Efteråt åt vi middag på en fin restaurang och spenderade natten i en bröllopssvit att minnas, heeelt underbart ! Samma dag som jag åkte till fl kom pappren hem att jag bytt efternamn och att vigseln var registrerad, tror ni hailey hade koll? ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: