StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Vardagsrum

Frureinhold.se / 18 April, 2013 - 19:55 / Inredning

Jag sitter och försöker få ordning i tanken hur jag vill ha vårat vardagsrum. Jag tror att jag och Robin får börja möblera om lite. Man kan ju testa lite olika och se vad som i slutändan funkar :) Jag kanske kan lägga upp kort här imorgon på hur det ser ut så kan ni komma med förslag? Vi är i behov av mer lampor, fönsterlampor 2 st hade varit bra. Jag gillar ju vitt och fräscht, men det är kul att bryta av det vita med lite mörkare detaljtrikt :) 
 
Den sista bilden är såååå fin :D älskar rosa, det kommer jag nog alltid att göra !

Postat av: Mirre - Dalatös

Ohh snygg inspo

2013-04-19 @ 16:24:18
URL: http://myflowergirl.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: