StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

utvärdering av ridbyxor

Frureinhold.se / 29 April, 2013 - 19:24 / Vardagen

Byxorna får A+, så jäkla sköna att rida i och så jäkla bra passform. Skall jag köpa fler ridbyxor i framtiden lär det bli samma eller Tyras superläckra ridbyxor från kollektionen starrider. Hade egentligen velat prova dom innan, letade efter deras monter på GHS men hittade den aldrig :/ får maila och fråga hur de är i storlekarna. Carisma var jätte duktig idag och imorgon väntas lite småhoppning för henns del. Skritten och traven funkar bra, men galoppen sitter inte än. Hon orkar inte hålla stödet på ytter och hon blir lätt studsig. Men hon är så jäkla grym och det kommer :) Skynda långsamt är ett bra sätt att tänka med unghästar. Vi hade även super tur med vädret, inget regn så långt ögat kunde nå :D Nu verkar det som det är på g igen, så väldigt tur för oss !
 
Måste också skriva vad denna lilla tjej gjorde förut. När vi kom hem ifrån dagmamman tog vi av alla kläder och passade på att springa lite naken. Jag ställde fram pottan och sa att om hon behövde kissa så får hon sätta sig på den. Hon nickade som hon brukar och sprang vidare. Jag grejade i köket och vips hör jag ngn som säger, kissaaa, vänder mig om och vem tror ni sitter på pottan och kissar ?!?! så himla stolt mamma, nu har hon både bajsat och kissat på pottan, denna gången helt självmant. Innan har vi bett henne sätta sig på pottan och hon har lossas kissat, torkat sig och sen inget mer. Men idag gjorde hon detta helt själv :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: