StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Trattoria Il Trullo

Frureinhold.se / 12 April, 2013 - 17:52 / Vardagen

Ikväll blir det pizza, men inte vanlig pizza utan italiensk pizza. Vi har en sån super god italiensk restaurang nere vid gamla torget. Efter att jag blev gravid med H slutade jag äta pizza, jag kunde inte få i mig det. Men dessa pizzor är to die for :) mozzarella istället för sån där pizza ost och frasigare botten, inte så degig :) Vi skall även festa till det med fruktsallad :) Hailey har med sig 5 saker hem idag som hon själv fick välja ur leksakaffären, gissa vad dessa 5 saker blev?? jo 5 olika typer av bilar :p Sen fick hon välja ut plastporslin som hon kan ha hos farmor och farfar och gissa vad hon valde ? jo sånna med bilar på.... Dags att köpa hem hästsaker och mer rosa ;) haha 
 
Ha en fin kväll alla <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: