StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tänk om....

Frureinhold.se / 02 April, 2013 - 14:16 / Vardagen

Ja tänk om om om och om. Satt förut på lektionen och kom på lite smarta saker. Jag har ju läst 1 år på lärarhögskolan här i thn och läst bla mkt pedagogik. Dessa kurser är på 30 hp och i min utbildning som jag läser nu har inlagt att man skall läsa 30 valbara hp poäng. Koppla med mig nu, jag har egentligen 1.5 år kvar i skolan, men om jag kan tillgodoräkna dessa poäng har jag bara 1 år kvar och blir alltså klar till sommaren nästa år :D Tääääänk ?! :D hade varit så himla kul. Men inget är klart än, skall skriva ansökan idag och skicka den imorgon. Ville bara dela med mig av lite om tänk nu :) 
 
Solen steker lika gott idag och vi satt ute på lunchen och bara sög in d vitaminer. Jag borde sluta snart för just nu spårar lektionen ut rejält, hej filosofi.... Men jag gillar det. Jag gillar sokrates väldigt mkt, smart kille som var väldigt före sin tid. I eftermiddag blir det ridning, skall böja igenom gullan riktigt ordenligt för att förbereda henne inför hoppningen imorgon :) Måste komma på ngn bra hoppövning som jag kan göra imorgon :) 
 
pjuu :) den sista kursen var riktigt hård :) 

Postat av: Hanna

Det hade ju varit grymt om du faktiskt fick tillgodoräkna dig redan lästa kurser :) Hoppas hoppas!

2013-04-04 @ 22:27:16
URL: http://fruedholm.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: