StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Ridit dressyr

Frureinhold.se / 28 April, 2013 - 13:53 / Vardagen

Idag har jag och Carisma ridit för Mickan. Dressyrsadeln på och ett riktigt benpass stod på schemat. Jag är så himla glad att mickan ville hjälpa mig idag och det gjorde enormt gott. Ser redan fram emot att rida henne på tisdag. Jag fäster mig mer och mer för varje gång jag rider henne och hon är precis min typ av häst helt klart. Dock gillar jag gullan med en massa, det skall bli kul att rida henne på torsdag och hitta knepen för att rida henne rätt :) Hon är mycket häst att rida och bara man hittar knepen så tror jag det kommer gå kanon. Jag började passet idag med lite horsemanship och C är super duktig, går efter mig som en liten hund <3 Längtar också till madde hoppar upp och rider igen, tror hästarna saknar henne :) Nä nu skall jag dricka mitt kaffe och vila mina sköra ben, hailey har blivit snorig, hoppas det stannar där...
 
Här var Hailey igår :) Snygg bil hon valde va :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: