StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Rida i regn

Frureinhold.se / 18 April, 2013 - 19:32 / Vardagen

Jag har en förkärlek till att rida i regn, inte gå ut i regn men att det börjar rida under tiden. Idag var det precis så. Vi gick ut och hann inte mer än att värma upp innan det började regna och det höll verkligen i sig :p Men det var 10 plus så det var inte direkt att man frös. Det gick ändå ganska bra idag, har fortfarande mycket muskler kvar som måste byggas upp för att orka rida igenom gullan hela passet och inte bara halva. Men det tar sig mer och mer, hon är en stor häst som kräver mycket ben. Skall även få möjlighet att träna för en dressyrtränare lite längre fram och det skall bli riktigt skoj :) Jag kommer gråta när det är över hahaha. Men det finns inget bättre än att träna för en tränare, det är så lätt att man faller in i ett ridsätt och då utvecklas man inte. 
 
Men nu sitter jag allafall i soffan, ny duschad och gå i kroppen. Planen är att rida imorgon igen, fast carisma istället. Måste även komma igång med mitt springande igen, nu är det barnmark och inte för kallt ute. Jag har jätte svårt att springa i kyla, får ont i lungorna och det tar mer på mig än vad de ger :) Idag har jag varit halva dagen nere hos syster yster, lagade god lunch och bara umgicks. När hailey sov passade jag på att skriva på mitt arbete. Jag är lite förvirrad stundtals och jag måste bli bättre på att kritiskt se på min arbetsplats. Jag är väldigt positiv just nu och det är inte alltid rätt. 
 
Nä men annars har jag inte mycket att tillägga, sitter och kollar på sm finalerna i hockey, saik kan ju avgöra idag :) Här har ni Hailey igår efter att vi varit och ätit glass på Triumfglass baren :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: