StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ny dag

Frureinhold.se / 05 April, 2013 - 11:22 / Vardagen

sitt ligger i soffan och kolla på när lilltjejen sover. Natten har gått bra och hon har inte haft ngr kaskad spyor mer än de som var igår. Hon har däremot fått feber nu och sover endel. Håller bara tummarna att jag klarar mig och att hon blir bättre snabbt. Det känns som om det är blåsigare och kallare ute idag än vad det varit de andra dagarna i veckan, skönt med sol men tråkigt om det är kallt. Nu får gärna våren komma på riktigt. Min underbara syster kommer hit med lite förnödenheter senare då robin är iväg på möte i sthlm trakten. Det är mkt nu, men roligt. På sön åker han till tyskland för möte där :) glad för hans skull att allt slit han lägger ner kanske börjar löna sig :) Btw så är det ett hus till salu mitt emot oss nu om ni är sugna på att bli grannar ;) KLicka här för att komma dit. Vi hörs lite senare !
 

Postat av: Marie

Tack så mycket, kul att du gillar den, näee ej gjort den själv, ja korten har jag ju tagit, men designen har en som heter Jennie gjort, superduktig, det står längst ner i min sidomeny en länk till henne

2013-04-05 @ 19:07:20
URL: http://myflowergirl.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: