StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Mammas hjärtegull

Frureinhold.se / 30 April, 2013 - 07:19 / Vardagen

Hon är så söt, charmig, rolig och busig :) de händer så mkt just nu att jag knappt kan förstå det själv. Hon trivs så bra hos dagmamman och igår berättade hon att barnen diskuterade om vem som lekt med hailey mest och att det var orättvist :p hon är omringad av helt underbara barn och vuxna. Den där rosa bubblan som vissa säger inte finns, den finns visst. Dock inser jag med att man är otroligt utsatt när man är i denna bubblan, för livet har ju såklart sina ups and Downs. Hoppas inte kontrasterna blir för stora bara, en fördel är att inte ställa så höga krav. Jag har blivit jätte mkt bättre på det, uppskattar livet mer än alla materiella saker runt omkring. Nu har jag redan många saker, men jag slutar aldrig drömma om mer. Drömma är en helt annan sak än att sätta krav. Jag har massa drömmar. Både realistiska och orealistiska :p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: