StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

lite off

Frureinhold.se / 23 April, 2013 - 13:06 / Vardagen

Nä nu är det dags för en update. Jag har suttit hela morgonen med mina två arbeten och det ena är klart nu tror jag. Jag är för seg i huvudet för att börja leta litteratur till b uppsatsen så den får vila tills på torsdag :) Imorgon skall jag upp och fota min goa kusins barn. Jag kommer nog packa ner den i väskan och ta med mig den hem. Det är så himla kul att få erbjudande att fota händerlser och personer, det är ett privilegium. Fy attans vad det blåser ute idag, allafall i kungälv... har balkongdörren öppen och det viner verkligen. Robin skall åka vägen om bauhaus när han åker hem och köpa lite blommor till entren :) längtar lite, även om jag hatar att plantera osv. Men det är väldigt kul när det är klart. Har även bestämt mig idag för att slänga i lite mörkare färg i håret. Inte mycket men med highlights fast dark lights :p Skall även få fixat sånna snygga gelnaglar igen av min grymma Johanna. Får köpa lite naglack till henne som kompensation :D
 
Vill ha det där djupet i botten av håret :) sen hade jag gärna haft typ 2 dec längre hår med :D men man kan inte få allt. Har ju beställt sån spraytan som jag och sis skall göra i början på juni :D bra start på sommaren, innan vi åker till spanien. Påtal om det så skall jag och hailey fixa pass till oss på torsdag. Put on the happyface :D Nä nu skall jag försöka fixa det sista och sen ta en promenad med macy !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: