StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

första träningen på länge

Frureinhold.se / 14 April, 2013 - 14:49 / Vardagen

Ligger och slappar lite innan jag skall upp och väcka sömntutan. Jag har varit iväg på morgonen och ridit gullstrumpan och det känns verkligen i benen nu. Jäklar vad fort muskelmassan bryts ner när man är sjuk, därför väldigt viktigt att hjälpa den återhämta sig. Tror det är lätt att stressa tillbaka i träningskläderna och glömmer att kroppen behöver tid på sig. Men nog om sånt, detta är ingen träningsblogg :) men är väldigt glad att man kan det mest elimentära delarna inom kost och hälsa. Har ju faktist läst hälsoprofilsbedömning, yeeeiii. Satt och kollade på jobb förut, hittade en massa jobb som jag gärna hade sökt imon :D så kul att se att det finns jobb, sen är väl inte utbudet så stot som man önskat, men man får bara vara framåt, utåtriktad och på hugget så kommer jobben sen. Sen tror jag att ha bra kontaktnät är superviktigt. Jag ser allafall fram emot att vara klar med skolan och sen ut i arbetslivet, hoppas inte jorden gått under tills dess eller att ett tredje världskrig brytit ut. 
 
Igår var vi ute på promenad i skogen efter hailey sovit :) riktigt härligt att komma ut och andas in den härliga skogsluften. Såg ingen varg, tur är väl det, hur skall man bete sig om man möter en varg?? får sånna dödstankar ibland, vad händer om den springar in i huset och äter upp oss haha nä men jag är en människa som behöver handlingsplaner :p paranoid och lite knäpp är nog precis vad jag är :p Jag får skriva mer sen, nu vaknade dockan !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: