StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

efter regn kommer solsken...det tycker jag är så jättebra

Frureinhold.se / 19 April, 2013 - 18:36 / Vardagen

Vilken härlig eftermiddag det varit även idag. I morse var det riktigt gbg regn, sidled och överallt. Jag och Hailey var vid lekplatsen imorse och hon höll sig torr och go, men en annan som inte har lika bra kläder som henne blev riktigt blöt och kall. Men vad gör man inte för sin lilla tjej, hon fortsatte att vara ute när vi kom tillbaka så passade jag på att städa inne. Hon var väl själv i ca 15 minuter ute, och under den tiden han hon grisa ner sig riktigt ordenligt ;) Tur att galon är så lätt att göra rent, in i duschen och spola av sig. Hailey hade även bestämt sig för att inte sova middag alls idag ?! under tiden hon sover har jag 2 h effektiv pluggtid, men inte idag, nej nej....vet inte vad som tog åt henne, men ngt var det. Så nu åker hon i säng, trött som tusan. Jag kom nyss hem från stallet, fick rida lite rodeo idag på Carisma. Allafall i början, hon var riktigt påhugget, lite små stegringar och bocksprång. Men hon blev bättre och bättre mot slutet och vi avslutade med skrittur :) skall ut imorgon också och rida en sväng. Madde har fått en son nu i dagarna så snart är hon uppe i sadeln igen, jätte kul verkligen :) skall bli kul att se hur hon rider och hur hon tycker att hästarna är nu efter att hon varit gravid :)
 
Nu skall jag och robin grilla lite och sen kolla på bilbo samt äta räckor :D Yam yam
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: