StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Tand 2

Frureinhold.se / 01 September, 2012 - 22:09 / Hailey

Hailey har fått sina tänder rätt sent och idag märkte jag att tand nr 2 var uppe helt :) hon gillar inte när man pillar henne i munnen så man får busa sig till att känna :p

Idag var det match 1-1 slutade det vilket är okej kanske men vi hade matchen så det störde oss så in i helvete. Men men what to do, jag fick två riktiga helvetes tacklingar så mitt knä är paj och ont lite överallt. Men det hör väl till, tråkigt bara att man inte kan spela utan går in för att skada. Haha nej jag är inte bitter ;) bara lite.

Efter matchen åkte vi till lödöse och åt middag med mamma och pappa. Hailey går som bara den nu och dansar med hela kroppen gör miner och pussas när man säger godnatt och hejdå. Ja det händer då mycket :)

Imorgon är det gymhkana sm i hålta. Underbara Elin skall vara med och tävla dag två, så himla duktig är hon :) skall bli kul att ses och tjöta lite :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: