StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

officiellt gammal

Frureinhold.se / 23 September, 2012 - 20:25 / Vardagen

Japps då var det sagt, jag är gammal med livserfarenhet. Hur gick det till ?! när jag var 16 bast och sökte jobb fick jag nej efter nej i centrala gbg:s olika restauranger för att jag inte hade ngn erfarenhet. Idag besitter jag en jäkla massa erfarenheter och är officiellt gammal. Men nu när det är klart är det ju bara att bli yngre igen då haha nä men det känns ändå bra. Tänk att få vara den med livserfarenhet och att kunna ge unga duktiga tjejer och killar beröm för ngt de är bra på :) Vi är alldelses för dåliga på det många av oss att ge andra beröm och även oss själva. Mer av det ! 
 
Tjejen som är en 12 årig ponnyryttare driver sveriges största hästblogg, har följt henne i över 1 år och att gå från en liten blogg till sveriges största har inte varit lätt. Men hon är en otroligt go tjej och hennes familj likaså :) Var och kikade på henne igår och hon är alltid lika glad och sprallig :) kram på dig tjejen !! hennes blogg hittar ni HÄR !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: