StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

NY overall och kängor

Frureinhold.se / 23 September, 2012 - 08:03 / Shopping

Jag har fyndat på tradera nya kängor och en ny overall inför vintern. Lyckades fynda nya oanvända kängor från superfit för 300 :- (nypris ca 800) och en didriksson förra årets modell tror jag för 400 :- (nypris ca 900) väldigt nöjd :) hämtade overallen idag och den satt som en smäck, hoppas inte hon växer 10 cm under vintern för då blir den för liten. Men just nu sitter den kanon och hon kan även växa lite granna :) 
 
 
för er som undrar så älskar hailey sin tandkräm ;)

Postat av: Albina

Hej,
jag skulle vara jätteglad om du ville berätta vart ni har köpt overallen..
Jag trodde inte att den modellen fanns till försäljning längre!

Tacksam för svar
Albina

2012-09-26 @ 23:35:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: