StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

måndag

Frureinhold.se / 24 September, 2012 - 14:41 / Vardagen

yes då var man hemma sen en stund tillbaka, hailey sover i sin säng och jag ligger halvdöd i soffan. Väldigt trött, vet inte vad det är som spökar, men det släpper nog snart. Sitter och kikar på ett objektiv som jag skall köpa imorgon. Det får bli ett 50 mm, finns inget som tar så sjukt fina porträtt bilder som ett 50 mm. Håller ju på för fullt nu att förbereda mig inför den 6 okt :) skall även köpa ett 5 pack relfexskärmar så jag kan börja träna lite med dom :) sen får johanna och camilla kommer med sina barn så jag kan träna ännu mer :) har ju även lille melwin som jag skall fota på fredag :)
 
det gick fint hos morfar förut, åt god lunch. Gjorde tortelini med bacon :) mumsigt värre och efter middagen gick vi en lugn promenad i de nya områdena i lödöse. Himla fint får jag säga :) Annars händer det inte mkt här, skall no vila mina gröna en stund :) tjing !!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: