StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

kalas hos sara

Frureinhold.se / 30 September, 2012 - 08:09 / Vardagen

Jahopp då sitter man vid köksbordet med frukosten i halsen och kaffet rykandes under näsan. Mår lite som jag förtjänar misstänker jag. Igår var det lite kalas för sara, inget stort men lite middag, tjöt, musik osv. Drack verkligen inte mycket, men fick väl i mig 2-3 glas och lite bål. Visste att jag skulle upp svin tidigt idag så fick ta det lugnt. Jag och mickan åkte hem runt 23.00 igår så det blev en lugn kväll. Men det har inte kroppen förstått haha sitter och mår väl kanske inte så dåligt, men känner mig så jävla äcklig haha. Men har man lovat att ställa upp för knattarna i kode if söndag kl 09.00 så är det bara att pallra sig upp och dit :p Robin och hailey sover så jag har en lugn morgon med mitt kaffe och smörgås :) undra när det hände sist, mina sömntutor. Dock har jag märkt när det blivit mörkare på morgonen att hailey sover längre. 
 
annars idag blir det lite till full rulle. Kommer hem vid 10.30 skulle jag tro och sen kommer mamma, pappa och morfar hit en sväng och hälsar på :) blir väl till att fika och så. Sen är det lugn och ro som gäller, gotta ner sig i soffan när hailey somnat och bara myyyyyyysa !! Här kommer lite kort på Hailey igår hos farmor och farfar :) dom har fått det så himla fint i huset :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: