StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gokväll

Frureinhold.se / 10 September, 2012 - 20:27 / Vardagen

japps då sover lilltjejen, hon har nog haft en bra dag tror jag :) skönsång från hennes mamma och pappa, mormor och morfar, gammelmormor, moster osv. vi fick även besök av Anna och Leon, super mysigt. Men vi tusan vad varmt det varit idag ?! vad hände egentligen, underbart men svårt att anpassa sig när det ena dagen är sviiiiiin kallt och andra tropisk hetta. Men men nu är dagen slut och den kan sammanfattas som jätte bra :) tänk att hon är 1 år jag kommer nog inte fatta haha. Drömmer tillbaka ett år, det känns som om jag blundar är jag där, min lilla lilla tjej :)  Nä nu släpper vi det, hon är 1 år punkt :) 
 
Imorgon kommer mina fina tjejer hit ner, och vi tar en sväng till kungälvs lekstad :D såååå kul :) fika, tjöt och barnbus :) det är grejer de ! Tills dess, tjing :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: