StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 17 September, 2012 - 10:19 / Vardagen

Hello alla blogreaders ! hoppas allt är fint med er, sitter själv i soffan och väntar på att hailey skall vakna. Sömntutan vaknade 06.20 idag :/ snark säger jag. Dock går hon och lägger sig vid 09.00 igen, men det hade varit bättre om hon sov längre på morgonen och sov en längre stund vid lunch. Men men det kommer väl :) hade ju en period när hon gjorde så, men så fort det blev en vana så ändrade det sig :p men det är väl så med barn. 
 
Idag skall jag ner till Anna på en gofika och snacka fotografering :) hon är super duktig fotograf och skall få testa hennes reflexskärm. Håller ju på att planera bröllopet som är den 6 okt och det är lite smått stressigt nu när jag känner att det börjar närma sig. Allt måste vara perfekt och jag vill känna mig så förberedd som det bara går ! så ut och öva öva öva :) vill att bilderna skall vara knivskarpa, men det är svårt när det alltid är rörelse i bilderna. Så får som sagt öva :D hade gärna ökat på min kameraväska med med en massa prylar, men det är ju så jääääkla dyrt haha ! men men what to do, hoppas ni får en fin dag allafall :)
 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: