StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gapstare

Frureinhold.se / 18 September, 2012 - 14:38 / Vardagen

Ja idag var nog sista gången man kan sitta på ett cafe med hailey haha :p nä skämt och sido, men hon har inte riktigt förstått att alla på cafet inte vill höra hennes ljuva stämma. Inte att hon är ledsen, mer att hon gärna vill höras. Kan inte förstå vem hon är lik (a) Fick bli en snabbfika med Camilla och naemi sen in på team sportia och lite andra affärer. Jag verkligen älskar cream kläder, min stil all over ! Man underskattar ale torg lite, dock trodde nog många att det skulle bli större än vad det är idag. Men det är helt okej, lite förfallet men helt okej affärer. Efter fikan åkte jag och hailey hem igen och fick tyvär höra att en nära anhörig till mig ligger på IVA på kungälvs sjukhus. Man känner sig väldigt tom och hjälplös när man från stund till stund inte vet om personen klarar sig eller ej :( väljer att inte skriva mer än så då några av mina läsare inte har med detta att göra :) hade kunnat göra ett hemligt inlägg, men vad tjänar det till? ingenting. Jag, Jessica och Joakim skall allafall ner och hälsa på senare när alla slutat. Måste bara upp till stallet först och fixa med harlebus. Hailey sover för tillfället så när hon vaknat skall vi väl kunna hitta på ngt spännande att greja med, såg på en annan mammablogg att de lät sin dotter måla :D har funderat på om hailey skall få testa de, super kul med lite konst här hemma ;) nä nu får jag försöka att tänka framåt och positivt, kram till er alla !! (nästan) 
 
 - fade into darkness - 
 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: