StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

1 år

Frureinhold.se / 10 September, 2012 - 12:15 / Hailey

Herrejösses, 1 års dagen idag ?! men var vi inte på bb igår? känns helt sjukt att det är ett år sedan jag låg halvt död, lycklig, förundrad hur den lilla lilla tjej kan ha skapat så mycket lycka och kärlek på så kort tid. Tänk att jag, med min kraft och kämparglöd fick ut dig ur min stora mage haha :p man kan inte fatta att det är sant :p Jag kunde inte i min vildaste fantasi förstå vilken betydelse hon kom att spela i våra liv, nu och föralltid. I helgen har vi firat hennes 1 års dag och idag blir det mer där till. Hon har fått så himla mycket fina presenter och hon tackar så jätte mycket för det. Tänkte lägga upp lite kort som jag tagit nu de sista dagarna :) men börjar med kortet som togs 10 min efter att hon var född ! ps: jag är inte såååå svettig utan det är jag dränkt i vatten ;) haha det var min räddning då man blev riktigt jäkla trött mot slutet :) rena rama maxtestet :D
 

Man dör nästan, längtar tills hailey skall få ett syskon för barn är nog det underbaraste som finns. Även när de gör sin hyss och inte sover på nätterna :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: