StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

unsättning

Frureinhold.se / 25 Oktober, 2012 - 12:09 / Vardagen

Idag skall jag till lödöse igen för unsättning, tror inte att det kommer att bli lika ledsamt som själva begravnings cermonin, men självklart är det ledsamt och kommer alltid att vara. Robin är i tibro idag tills imorgon, så jag, hailey och macy är ensamna hemma. Trist såklart, men när det bara handlar om ngn natt då och då så gör det inte så mkt :) Sitter nu i soffan efter en fullspäckad morgon i vanlig ordning. Hailey vaknade lite tidigare idag så hon fick sova middag lite tidigare. Bra för en gång skull att hon vaknade tidigt för kl 13.00 måste vi åka :)
 
Får se hur länge vi stannar uppe i lödöse, men det blir nog allt en stund. Fika lite och umgås, ingen stress hem direkt. Skall åka och handla lite mat på vägen hem, men efter det när hailey lagt sig skall jag slappa jäääärnet :D tog även förebilder för xlash idag med, så nu är det bara att vänta och se :) 
 
Blir så trött på mig själv, igår när jag skulle sova kom jag på ett sånt sjukt roligt inälgg, skrattade för mig själv och tänkte att detta måste jag skriva imon. Tror ni jag kommer ihåg det ?! nej. hopppas det kommer tillbaka under dagen för det var verkligen skoj :D haha det handlade allafall om nutiden vs dåtidens kommunikations alternativ. Förr pratade man face 2 face sen kom telefonen, sen kom internet och msn, nu idag ses man face 2 face + har telefonen och msn (facebook) är det inte sjukt haha. Står och pratar, samtidigt som man checkar in på stället man är på samt svarar på ngns kommentar. Helt sjukt vad samhället effektiviseras. Vi måste hinna med sååå mkt mer idag än för 50 år sedan, eller ? Får se till att komma på det roliga helt enkelt haha !! 
 
Idag blev det lock lock i håret !
 
 
Haileys 1 års present från sysslingen ellie, arne jacobsen set, såååå fint !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: