StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

underbar dag

Frureinhold.se / 17 Oktober, 2012 - 15:51 / Vardagen

Idag träffade jag en sån underbar tjej som jag helt klart kommer träffa fler gånger :) Hon och hennes familj bestående av Mattias och troy bor 100 m bort :D Gick på varandra av en slump förra veckan och idag gick vi till öppna förskolan ihop :) Hur go som helst, kommer ursprungligen från partille, men hamnade här när hon träffade Mattias. Fantastiska människor och sonen är 1 månad yngre än hailey :D såååå söt !! Redan bortgifta och klara ;)
 
Jag har även hunnit med att inhandla en skänk till hallen, kommer bli super snyggt. Lägger upp kort sen, skall även ner och handla in lite rosor att sätta i en vas innan jag fotar ;) allt för perfektion. Nädå så är det faktist inte, bara lite. Btw så fick jag agera it tekniker då johanna ringde och Mira hade lyckats vända skärmen upp och ner. Jag ringde i min tur upp Mikael som trodde han visste men skulle kolla upp nogrannare när han kom till kontoret så jag satte mig och googlade och vips fixat :D Va hade du gjort utan mig johanna ;) Tur vi kan slå våra kloka huvuden ihop och lösa saker så lätt :p Numera är Mira portad från datorn ;) 
 
jaja men vi hörs lite senare då, nu skall jag äta lite sen mellis med min docka!!
 

full av buuuuus !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: