StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

städdag

Frureinhold.se / 13 Oktober, 2012 - 12:03 / Vardagen

Japps ni hörde rätt idag är det städdag i föreningen, dock ligger jag inne nu och väntar medan hailey sover. Idag är det riktigt jäkla rått ute. Blåser kallt och det känns i hela huset, brrrrr. Det är faktist kul med städdag, framförallt för mig ;) haha mitt jobb var att gå och mingla med alla medan robin får städa ;) Eftersom vi har lilla hailey måste ju en av oss underhålla henne. Men det har som sagt varit skoj, träffat grannar jag inte ens visste fanns, knytit lite nya kontakter osv :) tror att en kontakt kan generera riktigt bra om jag har tur :D btw så är det ett hus till salu här i vårat område om ngn är intresserad att flytta hit ;) 
 
Idag är det även lagfest och i vanlig ordning har jag INGEN aning om vad jag skall ha på mig. Får leta i garderoben senare och se om jag hittar ngt lämpligt. Just nu känns det riktigt kört för min del haha. Vi skall ha lite knytkalas och av det jag sett på facebook kommer vi rulla ut  innan kvällen är slut haha. Vi har också anmält oss till ytterby cup som är i januari :D yeeeiii gött att ha lite att se fram emot då säsongen inte börjar förän i april :/ 
 
Annars händer det inte mkt idag, mamma och pappa kommer ner och bjuder ut robin och hailey på thairestaurangen nere i kungälv, lyxpluttar. Mamma ringde förut och pratade med hailey och hon blev så glad att hon började dansa och klappa händerna haha :p härlig stil dessa barn har. Frågade även igår om vi skulle kissa på pottan innan vi gick och la oss och då gick hon bestämt in och satte sig. Dock kom det inget kiss, men hon var så söt när hon ändå förstod att hon skulle gå in och sätta sig :D 
 
sötkorven :D
 
Här kommer även lite kort från insta. vilka minnen ! 
 
dålig kvalité men gud vad jag vill dit igen, dock börjar det bli sååå mkt turistort över det, men vi hittar säkert ett område som ännu inte blivit förstört :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: