StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

onsdag

Frureinhold.se / 03 Oktober, 2012 - 09:59 / Vardagen

Idag är det fullspäckat på tapeten. Började dagen med att åka och hälsa på Haileys dagmamma som bor 3 min bort :D hon var ur gullig och med Hailey blir de 5 barn sammanlagt :) bara tjejer. Dock så träffas alla dagmammor varje dag på lekplatsen eller i lokalen så det blir en stor och go grupp. Var inte där länge, men hailey han leka av sig en del innan så nu sover hon som en stock. När hon vaknat skall vi åka och handlar för i eftermiddag skall jag och robin vara barnvakt åt våra underbara grannar : ) isac och sofia, de kommer runt 16.30 från fritids och då skall de få go mat och fika :) Blev jätte glad när deras mamma kom och frågade mig igår kväll om de fick komma till oss efter skolan, ingen tvekan om att det var okej :) underbara syskon !! 
 
Ikväll är det också fotbollsmöte, så nu skall vi sammanfatta terminen och bygga upp mål inför våren och även planera vintern :) roligt !! det var ngt mer jag skulle skriva, men just nu står det still :p har börjat gå igenom skolan nu när det snart är dags, kikat vilka kurser jag skall förbereda mig med och även anmäla mig till. Början av januari är det dags och sen är det full rulle i 2 år :) sista halvåret är c uppsats och sen är även 30 p valbara så det är den roliga biten kvar :) tänkte först jag skulle sammanfatta modelhouse igår, men struntar i de :) om ni undrar ngt så får ni fråga. Vi hade otroligt roligt, men kommer som sagt inte välja dom igen. nu skall jag ut med macy och ringa lite samtal :) ha en fin dag, hörs sen !
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: