StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nutidens westlife

Frureinhold.se / 11 Oktober, 2012 - 12:38 / Vardagen

Gud ännu ett ålders tecken, satt imorse och kollade på the voice och så slog det mig när one direction kom på att de är nutidens westlife, bsb etc. minns hur man satte upp bilder och dog varje gång man såg en video på just dessa band. Det är inte ett dugg annorlunda nu med alla galna unga tjejer. Idag stör jag mig mest när de små killarna studsar runt som höga kaniner och alltid är så glada haha. Bitter kanske för att jag inser att åldern är ett faktum. strike 2 kan man nästan säga på åldersnoja :p stike 1 var när en gullig tjej tyckte min kommentar var fin eftersom jag är så gammal med livserfarenhet. Nä dags att klä konstant rosa och fnissa lite oftare haha ! 
 
Undra vilket band denna sötnos kommer att lyssna på när hon är stor :D

Postat av: Lisa (sjubarnsmamma)

Så söt liten snutta

2012-10-11 @ 13:54:54
URL: http://www.sjubarnsmamma.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: