StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

måndag

Frureinhold.se / 08 Oktober, 2012 - 10:25 / Vardagen

blogga, inte blogga, det är frågan. Nu kommer hösten och suget efter att blogga brukar öka här, det gör det men det finns också så mkt annat som man har suget på. Tex att fota, det har verkligen ökat en massa nu efter helgen. Korten blev så himla fina, jag är nöjd och jag hoppas att Annika och Tomas blir det också. Har suttit hela kvällen igår och lite idag och redigerat plockat ut favoriter osv. Vill lägga upp alla 500 kort här och visa er men av respekt för paret kommer jag inte att publicera en bild innan jag har visat dem bilderna. 
 
skall försöka att komma ut och ta lite höstkort snart med innan alla löv är borta :) idag hade varit en bra dag men jag vet inte om jag hinner idag. Måste ner till hm på backaplan och kolla på lite mössor och vantar. Har 200 :- presentkort som jag måste handla upp och vad passar inte bättre att fixa de sista vinterkläderna :) Men om jag hinner på eftermiddagen skall jag besöka den vackra bokskogen som ligger en bit bort :) Färgerna ute nu är helt oslagbara i mina ögon :) 
 
Idag skall jag även upp till hästen och gosa, hoppas att det blir kallare snabbt så hagarna fryser för efter det regnet som varit nu är hagarn bedrövliga. uch och fy. Sen blir det en tur ner till systeryster för att färga hennes hår :) tror det kommer bli bra :p har ju så grymma frisör vänner så lite måsye jag ha snappat upp :D 
 
min vackra lilla sessa !! nya kort bums :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: