StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Hästar och barn

Frureinhold.se / 15 Oktober, 2012 - 19:07 / Vardagen

Vilken konstrast :p Men som jag skrev förut var vi på badhuset idag :) super trevligt, åt lunch först och gick och badade sen. Tror det är bra att låta barn vara mycket i vatten och busa som litet barn för att inte vara rädd när de blir lite äldre. Hailey åkte nog rutch banan 511199993 ggr och hoppade från kanten lika många. Tokiga men otroligt goa tjejer vi har. Efter badet åkte camilla och naemi hem och hailey stenslocknade i sin säng när vi kom hem. Så fort robin kom hem åkte jag upp till stallet, fixade med lilltjejen och körde lite frihetsdressyr. Jag är verkligen ett fan av frihetsdressyr, så jäkla kul att ha ett sånt samarbete med hästen och läsa varje rörelse :) Kan sakna mitt och livias band enormt mkt när jag börjar med nya hästar. 
 
Kom allafall hem vi 18.00 så fick gosat en massa med hailey och håll i hatten, våran goa tjej kissade på pottan idag med :D tog av oss kläder, gick in på toan och så satte hon sig så fint och kissade :) dock tror jag inte hon egentligen vet vad hon gör, men det är ju väldigt förberedande när hon väl skall börja pottränas sen :) Stolt mamma och pappa allafall :) Nu blir det köttfärspaj som robin gjort och lite serier :) 
 
badankan :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: