StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bröllopsdagen

Frureinhold.se / 07 Oktober, 2012 - 10:11 / Vardagen

Herregud vilken dag, man blir helt rörd av allt det vackra som omgav gårdagen. Thorskog i sig är ju en helt fantastisk plats och blanda ihop det med strålande sol, vackert brudpar och fantastiska gäster så kan det inte annat än att bli bra :) Sitter nu och går igenom ca 1000 bilder med bla filmer. Som det känns nu finns det hur mkt kort att välja mellan, men många faller såklart bort. Det gäller att vara kräsen, bort med de lite suddiga och in med de knivskarpa. Nu är jag en hobbyfotograf och vill absolut inte få er att tro att jag är ngt proffs. Det finns det andra som är och som jag beundrar stort :) Men jag kör på det jag har och jag tycker att jag gör ett bra jobb :) huvudsaken är att kunden är nöjd, det är de viktigaste av allt !! Jag lämnade festen vid 24.00 igår och efter det får facebook visa vad som hände ;) fick mig ett par goa skratt i morse när jag öppnade telefonen och såg alla tokiga suddiga mobilbilder som hade åkt upp :p Det skall bli kul att träffa annika och tomas om ngr veckor och gå igenom korten tillsammans med dom, samt att ge dem sin fotobok som jag skall knåpa ihop :)
 
Ett stort tack till alla som vackra gäster som ställde upp på bilder och tack Annika och Tomas som valde just mig till att föreviga eran dag i bild och film :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: