StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

wild one

Frureinhold.se / 19 November, 2012 - 08:33 / Vardagen

Ja idag är jag riktigt vild, ungefär som en leopard haha nä men jag har för första gången på mig ett leopard plagg. Vet inte vilken kändis som sa att alla kommer någon gång att äga ett leopardplagg. Trodde inte att det var möjligt i mina ögon, men mycket riktigt. Jag har på mig ett par leopard byxor :p haha Dock är det sjukt svårt att matcha ett par leopardbyxor med övriga kläder ifrån min garderob. Måste googla lite inspo på hur man kan matcha, skriv gärna om ni har några tips :) 
 
Idag är det riktigt kallt och gott ute, hailey slog upp ögonen vid 07.00 och man kände hur hela huset var några grader svalare. På med goa kläder och ner och fixa frukost. Planen för dagen är att leka med mickaela och troy på förmiddagen och stallet på eftermiddagen. Hoppas nästan att det kommer typ 20 cm snö och -5 så alla hagar fryser och hästarna slipper se ut som riktiga skitgrisar. Det är inte roligt för någon att ha det såhär. nä nu får jag fixa frukosten klar så vi får lite mat i magen. Hörs senare :) kram
 
 
här är en läcker outfit !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: