StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

update

Frureinhold.se / 25 November, 2012 - 21:26 / Vardagen

Här kommer lite uppdaterade bilder på walk in closeten :) Det blev ingen tapetsering idag då jag åkte upp till johanna och red mida tillsammans med henne. Jag verkligen älskar den hästen och om hon inte flyttar någon annan stans tänker jag hjälpa johanna så mkt jag kan :D Red bara en kort kort stund efter att johanna ridit henne, men jag är som sagt helt såld. Trött i benen och imorgon börjar jag löpträna igen, nu är viloperioden över och fotbollen är på g nu snart med. Ser fram emot kuppen som är 3-6 januari, svin skoj :D fullt upp hela helgen om vi går vidare, vilket vi såklart gör ;) haha 
 
Men som sagt imorgon kanske vi kan tapetsera, det blir allafall svin fint och jag är sååå nöjd, nu skall vi bara inreda och sen börjar vi med sovrummet :D sängen kommer någon gång i början av januari och då hade det varit skoj om sovrummet är klart :)
 
väggarna är målade vita, likaså taket och spottarna är i satta. Vi kör med led genom hela huset och se på dessa nya ledspottar som drar 7 w styck (en normal spott drar mellan 35-50 w styck) sparar på både ström och på miljön. Led har även utvecklats från att vara ett kallt ljus till att bli mer åt det gula, mer mysiga hållet. Åter igen, tack älskling för att du är elektriker :D 
 
Jag sitter med rullar i håret efter duschen, snyggt som attans, måste dock köpa fler då mina inte räckte :p

Postat av: Camilla

Det kommer bli då fint!!!!
Snygging med spolar i håret!!! :D hihi.. Men superbra ju!

2012-11-25 @ 21:30:16
URL: http://camillas.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: