StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

städdag

Frureinhold.se / 23 November, 2012 - 11:26 / Vardagen

Jahopp fredag och städdag, det var så skönt förra veckan när robin var hemma och jag var på ullared. Varje fredag städar jag hela huset från topp till tå. Bara för att ha det rent och snyggt tills att alla är hemma, dock har jag mani och dammsuger varje dag eller varannan. Det här med hund är inte alltid en dans på rosor, speciellt inte när man är renlighetstokig. Men men jag dör inte för de, dammsugningen går fort och hellre ha det rent och känns mig till freds än att gå och ha lite halvt panik. Men men, hur har morgonen varit då? jo hailey vaknade vid 07.30, fick välling och den underbara blöjjan hade läckt kiss så byte av sängkläder, pyjamas och hela kitet. Ny pyjamas på och in till våran säng för morgonmys. Laddade som sagt hem talking tom till hailey som hon tyckte var roligare och roligare för varje gång hon pratade. Ni får kika på filmen :p
 
Annars har jag inte hunnit så mkt mer idag, skall börja städa om en stund men passa på att vila innan hailey vaknar igen. Hon sover väldigt mkt just nu, hoppas det är för att hon utvecklas mycket och inte nått annat. Riktigt sömntuta. Första kortet är från i morse och de andra två från middagen igår kväll :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: