StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

När bilder sprider sig

Frureinhold.se / 29 November, 2012 - 09:04 / Vardagen

Det som är extra kul när man tar så mkt kort som jag gör är när de sprider sig. Självklart inte på ett negativt sätt, men när man fångar det där ögonblicket som gör att fler än jag drar på smilbanden :) Igår fick jag precis ett sånt kort, hailey min lilla spextjej ställde sig i en riktigt korrekt yoga position (vig som attans) jag knäppte till med kameran på måfo och vips detta kort :D La upp det på bloggen och på IG och senare på dagen fick jag en förfrågan av en bekant att låna bilden :) självklart får du de :) så kika in på henne blogg HÄR ! driftigare 12 åring får man nog leta efter !! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: