StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

minnen för livet

Frureinhold.se / 30 November, 2012 - 21:03 / Vardagen

Nu närmar sig julen allt mer och jag kommer nog att tjata om det flera gånger. Julen betyder otroligt mkt för mig och jag privilegad med två helt underbara familjer. Iår kommer vi att åka upp till uddevalla den 23 december och sover över hos haileys farmor och farfar till den 24 :) vi äter mysig frukost, öppnar paket och bara mysa :D Vi åker inte till lödöse föränn runt lunch vilket är helt underbart. Att få spendera mkt tid tillsammans. I lödöse väntar, mamma, pappa, jessica med familj och min bror och hans tjej (med bebis i magen). Det kanske låter jobbigt att resa runt hela julen, men som det känns nu så nä inte ett dugg. 
 
Imorgon skall vi till uddevalla, byta däck på bilen och käka lunch ihop med robins föräldrar. Blir bara en kort visit då vi måste greja här hemma. Vi skall ju till liseberg på söndag så då blir det itne mkt gjort tyvär. Men men så är de, full rulle, precis som vi vill ha det. Men påtal om minnen, Hailey, min underbara hailey, tänk att du skall få fira din andra jul nu, mer underbarae för varje dag som går. Du börjar få en sån personlighet så det är helt sjukt. Lik mamma? det kan man nog inte ta ifrån dig, men utseendet har du fått från din fina pappa !! 
 
I love you !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: