StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Lugn morgon

Frureinhold.se / 17 November, 2012 - 10:42 / Vardagen

Ja det är nog en bra sammanfattning, jag fick sovmorgon då Robin gick upp. Vi åt en lång frukost, hailey sprang runt i sina nya skor och jag sprang runt i min nya tröja haha. Vi är nog bra lika ändå hon och jag :) la även en ansiktsmask vilket var super skönt :)

Vid 14.00 åker jag till Sara och då blir det förfest innan årsfesten som börjar vid 18.00. Jag tror jag vet vad jag skall ha på mig, har ändrat mig i sista sekund haha. Visar er såklart sen.

Ha en fin morgon alla.


Postat av: Hanna Runesdotter - mamma till Thristan och Thexas

Vrålsnygg tröja, jag köpte samma när jag var till Ullared i förra helgen. Och fågelburen!! :) Hihi. Massa fint och julklappar fick följa med hem! :) Hoppas du har en fin dag! Kram!

2012-11-19 @ 13:34:43
URL: http://hannarunesdotter.vimedbarn.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: