StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

inrednings snack

Frureinhold.se / 03 November, 2012 - 17:21 / Inredning

Japp då har vi börjat i kläkammaren och det blir nog riktigt nice :D Har besämt tapet för klädkammaren, sovrummet och gästrummet. Är riktigt stolt över mig själv, hoppas bara att det blir bra med. Lägger upp kort på klädkammaren sen om en stund men tänkte dela med mig av tapeterna nu :)
Den första skall vi ha i klädkammaren, fast som ni ser på bilden på sidan, den andra skall vi ha i sovrummet blandat med en fondvägg bestående av vit liggande panel och sen en hög list. Den sista skall vi ha i gästrummet som en fondvägg, tanken är att vi skall köpa en ny säng och då åker den vi har nu in i det andra rummet. Det gör att det kommer bli såå fint där inne och jag tror det blir en bättre helhet i alla rummen där uppe. Allt kommer gå i rosa, vitt, beige och med gulddetaljer tror jag :) Är hittils mycket nöjd, hoppas det känns så efter att allt är klart med :)
 
 


såå läckert, med en liten rosa touch på :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: