StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

girls day

Frureinhold.se / 20 November, 2012 - 09:00 / Vardagen

Ja idag kan vi verkligen kalla det tjej dag :) Idag skall jag och hailey åka till lilla edet och träffa, Johanna, Camilla, Anna, sara och Jennie (hoppas jag inte missade någon nu) och sen alla deras barn. Det är lite blandade åldrar vilket är jätte skoj. Jag skall även få se hur anna och jocke bor som precis köpt nytt hus :) Kameran är såklart med, så hoppas jag kan få några fina kort på alla barnen :)
 
Hailey vaknade förövrigt 04.30 idag :/ som tur var somnade hon om till 08.00. 04.30 är natten försökte jag förklara för henne. Tror dock inte att hon förstod :p Men jag fick min sömn och det är väl tur det. Nu sitter jag allafall med frukost i magen, det är mer eller mindre storm ute och jag skall snart försöka göra mig iordning så vi kan åka :) Hailey håller på att riva ut lådor efter lådor och leker med allt mellan himmel och jord. Hur kan sina egna miljoner leksaker vara sååååå tråkiga ?? haha uch oh fy vad det viner i i huset asså. Hösten är allt bra trist när den är såhär och någon vinter är väl inte att hoppas på. Dock åker vi till sälen v 4 så då får vi lite vinter allafall :D
 
kommer inte hem förän sent ikväll så om ni inte får ngn update här kommer det säkert på instagram :) (mrsreinhold)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: