StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dagen

Frureinhold.se / 14 November, 2012 - 19:57 / Vardagen

Ja idag har det inte blivit mycket bloggande, jag åkte direkt efter frukost upp till johanna och Mira. Det var grått och tråkigt och jag kände inte för något, men så kom jag på att johanna var hemma. Så sagt och gjort, åkte upp och våldgästade henne vilket var bra gjort. Vi hade det toppen idag och jag är glad att jag har henne som vänn. Min äldsta vänn som jag har kvar, vi kommer alltid att ha varandra vilket jag är glad för. Kommer ihåg det som igår, när hon ringde och frågade om jag ville ha min häst hos henne över sommaren. Jag visste inte mycket om johanna mer än att hon gick i min paralell klass och vi hejade på varandra i skolan. Men mer var det inte. Men efter den sommaren var vi vänner, vänner för livet. Vi är så lika, vilket inte alltid varit till våran fördel :p några bråk har såklart funnits, men vilka vänner har inte de? Att gå igenom tonåren med nära vänner är inte alltid enkelt. Men trots alla duster hittar vi tillbaka och nu står vi här, 11 år senare, vi har familjer själva och det bästa av allt är att vi har varandra. 
 
Vid halv 3 åkte jag och hämtade tuva, jessica skulle fixa naglarna så jag hämtade lilltjejen och åkte hem :) vi fikade med smooties. Även pappa kom förbi och fick lite fika :) jag dog energimässigt runt 16.00 men då kom robin hem en snabbis. Han skulle iväg senare, men vilken räddning. Jessica ringde och vi bestämde oss för att käka pizza, nyttigt som få :D Nu är jag allafall hemma, ligger i soffan och väntar på landskampen. Jag lyssnar på zlatans bok och jag kan inte annat än att skriva hur mkt jag avgudar zlatan. Jag är helt såld, han är mannen, myten, legenden :D för er som inte läst boken, do it now !! 
 
ha en bra kväll alla, imorgon är det syster dagen.
 
 
ps: fick hem buzzador paket idag, nestle smooooooties.. hailey är lycklig ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: