StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Sunny day

Frureinhold.se / 20 Maj, 2012 - 11:19 / Vardagen

Nu sitter jag i soffan en snabbis och knåpar ihop ett inlägg till er :) dopet igår var kanon, lily var super söt och hon var så snäll i kyrkan. Vi fick åka hem lite tidigare efter fikat för hailey var så galet trött. Men så är det ju när man har småbarn, man får anpassa sig efter dom ibland :) Vi passade allafall på att greja lite här hemma, går även runt i området för att hitta inspo till vad vi skall hitta på här hemma. Utsidan är som sagt prio ett just nu och robin är iväg och hämtar röjsåg och häcksax :) jag fick eller ah vi fick en jätte fin ogräshink med tillhörande spadar etc när vi flyttade in så här skall rensa ogräs :) skall även räta den lilla mur som är runt den lilla rabatten. Kan ta ett kort innan och se om det blir fint efter. Tänkte köpa klappsten och lägga runt jordgubb och smultronbuskarna. Tycker det är så sjukt fint :) Fördel med att ha liten trädgård är att man kan köpa lite dyrare saker utan att det svider så mkt i plånboken :D I veckan skall jag skrapa och tvätta en väggavskiljare till grannen och sen måla den vit igen :) Skoj när man kan greja lite själv :) 
Men som sagt sitter i soffan nu, hailey sover i vagnen och jag har hunnit med två goa promenade nu på morgonen :) Dagar som dessa är underbara, soliga och fina. Satt till och med ute och åt frukost idag, det är lyx !! Tänkte dela med mig av lite kort :) enjoy och ha en fin dag !!
underbart !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: