StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

soligt

Frureinhold.se / 13 Maj, 2012 - 10:23 / Vardagen

åååh vad härligt att vakna upp och det är soooool :D riktigt härligt, idag skall vi ner till haileys gammelfarfar som fyllt år. Dom bor precis vid havet, helt underbart nu på sommaren, får ta ett kort ifrån huset :)Jag har fått en riktig lyx morgon, med sovmorgon då robin och hailey gick upp vid 08.00 sen kom de in och busväckte mig vid 10.00 :) Nu sitter jag och bloggar och robin gör frukost, helgerna är bra underbara asså ! Hailey sitter i sin stol och smaskar på ett rån :) Vad har vi för andra planer idag då? hmm jo såklart fortsätta med flyttbitarna som är sååå roliga haha :p sen tror jag att robin skall klippa gräset en sista gång innan flytten. Förövrigt har jag inte mycket att skriva om :) idag åkte mina fina rosa byxor på som jag fick utav mamma för ngr veckor sedan, äntligen kan man ha halvkort på sig utan att frysa ihjäl :D
favorit i repris :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: